GEMİ ADAMI CÜZDANI KAÇ GÜNDE ÇIKAR

GEMİCİ CÜZDANI İÇİN KURSU KAÇ GÜN 2020


Gemi adamı kurslarına katılacak adaylara bir kaç önerim var, öncelikle ulastırma bakanlığına bağlı olmayan, Gemi adamı yerlestirme aracı kurslara katılmasınlar. Öncelikle bu ilanları gazetelerden, internetten ilan veriyorlar.

Kurs 2 ay sürüyor,


1 hafta sonra kurs bitirme sınavı geçerseniz (ki kalmak yok)

2 hafta sonrasında sözlü mülakata katılıyorsunuz.1 hafta sonra sonuçlar açıklanır.

Son olarak liman başkanlığına gemi adamı cüzdanı için başvuru yapıyorsunuz,size 20 iş günü içinde adresinize gönderileceği söyleniyor 3 hafta sonra elinize ulaşıyor.ve artık gemiye çıkmak için gereken belgelere sahipsiniz.

Kurs bitiminde sonra hemen işe başlayacaksınız yurt dışına Romanya, İtalya, Rusya ve bir çok ülke sayıyorlar para olarak en düşük 2000 dolardan söylüyorlar Pirim en yüksekten yatar vs. senden evrakları istiyorlar kursa vereceğin para adamına göre 1.500 liradan başlıyor 4000 lira sadece kurs ücreti verenler var.Siz 1500 lirada ısrar edin.

Daha Detaylı Güncel Bilgiler İçin Arama Yapın




Sağlık roporu,pasaport,stcw ve liman cüzdan ücreti 600 lira civarında gidiyor. Yaklasık en az 2100 lira maliyet çıkıyor ortaya, senet yapıyolar parayı 1 ay içinde ödemini istiyorlar seninle çok güzel ilgileniyo bayan danısmanlar genelde sadece sınava gireceksin diyorlar ve sınavdan sonra hemen işe başlayacaksın diyorlar bizler seni hemen gemiye yerlestireceğiz diyorlar. sonra parayı ödedikten sonra Birde 6 Haftalık kursa katılma zorunluluğu var bunu ilk başatan söylemiyorlar katıldığın kursa parayı ödedikten sonra söylüyorlar, ve seni kursa baslayacağın okulla muhattap ediyorlar okulda sana 6 haftalık kurs katılma zorunluluğun var katılmazsan Gemi adamı belgesini alamazsın okulun yapabilecek pek seyi yok aracı kurslarda Ulustırma Bakanlığına bağlı olmadıkları için olan paranıza ve emeklerinize oluyor bu Gemi adamıyla ilgili çok mağdur olan insanlar var. dolandırılanlar var dikkat edin paranızı kaptırmayın.

Gemide iş bulmak için size sözler veren kurs işletmesinden size hayır yok simsar yardımıyla zar zor iş bulabilirsiniz ancak minimum 3 hafta beklemeniz gerekebilir.

Şöyle bir toparlarsak kursa başlama tarihinden gemiye katılma tarihine kadar 18 hafta yani 4 buçuk ay sürüyor. Denizci olmak istiyorsanız bu azımsanamayacak süreyi göze almalısınız.

GEMİ ADAMI CÜZDANI KAÇ GÜNDE ÇIKAR

Kurs bittikten sonra liman başkanlığına kurstan aldığınız bütün belgeler başvurduktan sonra gemi adamı cüzdanınız 20 iş günü diyorlar ama daha erken geliyor 7 ile 10 içinde gelir zira bana 3 günde geldi.

Yorumlarınızı bekliiyorum.


25 yorum:

  1. Cüzdan olmadan çalışmak mümkün degilmi motoryat amerikan bayrağı olduğundan soruyorum

    YanıtlaSil
  2. PEKALA BEN KURSA YAZILMAK İSTİYORUM ABİ BUNUN HAKINDA YARDIMCI OLURMUSUN HANGİ KURSLARA YAZILA BİLİRİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Istanbul akten denizcilik özel eğitim kursu var orası iyi ayreten sizi ucuz maliyete de kalacak yer veriyorlar ve sakın ha sakın diğerlerine gitmeyin size iş bulacaz falan onlar dolandırıcı

      Sil
    2. Hocam Hatay'da önerebileceginiz bir yer var mı

      Sil
    3. ben de ilk defa Aktenden aldım. güvenilir . kadıköy / rıhtımda

      Sil
  3. Kardeşi. Ben yardim ci olayım akten denizcilik var silivri tarafında kalıyor sağda sade e sınav ve imzaya gidiyorsun 2 boğaziçi denizcilik. Var eminönü tarafında ona aynı şekilde ben hepsini aldım güverte petrol tanker vs. Vs. Gidin azim edin dayanın alın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam bu İstanbul'da SAVARONA DENİZCİLİK var nasıl bı yer güvenilir mi ?

      Sil
    2. Hocam yaş sınırı var mı

      Sil
    3. Boğaz-içi denizcilik çok iyi karaköyde

      Sil
  4. Kurs ne kadar sürüyor toplam gemi adamı cüzdanını almak kaç paraya mal olur

    YanıtlaSil
  5. Okul için acil lazım desem daha erken vermezler mi?

    YanıtlaSil
  6. Ben 28 Haziran 2019 da tüm evrakları teslim ettim. Yarın tam 2 hafta olucak hala gelen giden yok. Peki bunu sorgulayacağımız bir yer var mı? Durumunu nereden öğrenebiliriz?

    YanıtlaSil
  7. 15 gündür evrakları teslim ettim daha cüzdanım gelmedi

    YanıtlaSil
  8. 2000 dolar ilk başlangıçta kim veriyormuş kimse kimseyi kandırmasın üç kuruş ticaret yapicam diye insanların umutlarıyla oynamayın.

    YanıtlaSil
  9. Bugün başvuru yaptık cüzdanım ne zaman gelir ve PTT kargo ile mi geliyor

    YanıtlaSil
  10. Arkadaşlar bu Kadıköy'de rota denizcilik var nasıl güvenilirmi

    YanıtlaSil
  11. Yenileme ile bilgi verirmisin iz çok uzun bir süre geçti yenilemeye tşkler bilgi için

    YanıtlaSil
  12. Slm yaklaşık 2 sene önce kursa katıldım kurstan belgemi aldım gerekli bütün evrakları tamamladım ama liman baskanligina başvuruda bulunmadım kurstan aligim belge hala gecerlimi bu belgeyle hala başvuru yapabilirmiyim

    YanıtlaSil
  13. Suvari denizcilik beni çağırıyor 20 günde herseyin halledilecegini söylüyor nasil oluyo bu is

    YanıtlaSil
  14. Ben 19.04.2022 çarşamba günü kurs sa yazıldım 20.05.2022 tarihinde kurşun bitti 5 temel eğitim gemide birleştirilmiş güvenlik gördüm 5 temelden sınavlara girdim kazandım bu cuma günüde gemide birlrştilmiş güvenlikten de sınava gşrdim kazandım stvc belgesi bunu oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkçe hocanın anasını sikeyim

      Sil
  15. gecen hafta perşembe günü liman başkanlığına evrakları verdim 5 dk işlemler sürdü liman cüzdanı gelmedi ne yapmam lazim

    YanıtlaSil
  16. Bende almak istiyorum hangi denizciliğe başvurmam gerek

    YanıtlaSil

Soru Öneri ve yorumlarınızı bekliyorum..

Blogger tarafından desteklenmektedir.