KARA LİSTE DENİZCİLİK FİRMALARI GÜNCEL 2021

KARA LİSTE DENİZCİLİK FİRMALARI









BODUROĞLU DENİZCİLİK (BODYER GEMİSİ)
BUTONİ DENİZCİLİK
CK MARINE (SAMİ K GEMİSİ)
ÇAĞRI
ÇAKIRLAR DENİZCİLİK
ÇAVUŞOĞLU DENİZCİLİK
ÇİLLİOĞLU DENİZCİLİK
DENTAŞ-CEMAL Ç GEMİSİ
DENSA TANKER - DÜZGİT GRUP
DESTANA
DOĞRU DENİZCİLİK
DOĞRUYOLLAR DENİZCİLİK
DOĞUŞ DENİZCİLİK-ANKA GEMİSİ
DUMAN DENİZCİLİK
ERC DENİZCİLİK (ERDEMLER 8 GEMİSİ)
ERMAR GEMİ KİRALAMA
ERSAGUN-KALTUR DENİZCİLİK (AYKO 2 GEMİSİNİN ADI BLUE MILES OLARAK DEĞİŞMİŞTİR)
ERSE DENİZCİLİK -
FETTAHOĞLU DENİZCİLİK
FORSA DENİZCİLİK
FUDEN DENİZCİLİK
GEMİCİLER DENİZCİLİK (NERMİN TELLİ VE SABAHAT TELLİ GEMİLERİ )
GENC & GENC SHIPPING
GENTA DENİZCİLİK (EXETER GEMİSİ, MALTA BAYRAK)
GÖKTAY DENİZCİLİK
GRUP DENİZ TAŞIMACILIĞI
HACIBEKİROĞLU DENİZCİLİK (KADIKÖY-DPA ALİ UZUN OLAN)
3A DENİZCİLİK (ESKİ ADI ENGİN HAMALOĞLU DENİZCİLİK)
ABB DENİZCİLİK
ACT MARITIME (M/V ACT,M/V ANA N,M/V ANGELINA,M/V BARIŞ,M/V BURAK N,M/V MEHMET ALI KOYMEN,M/V MELEK,M/V METIN AKGUL,M/V ZAFER N GEMİLERİ)
AKARSER DENİZCİLİK
AKÇA DENİZCİLİK, SENA DENİZCİLİK (NECATİ KALKAVAN)
AKSEL DENİZCİLİK
AKSU DENİZCİLİK
AKY DENİZCİLİK - KARAKARTAL VE SARIKANARYA GEMİSİ
ALERIA DENİZCİLİK
ALFA TANKER-SEBAT DENİZCİLİK (ALFA AKDENİZ VE ALFA KARADENİZ GEMİLERİ)
ANMAR ULUSLARARASI NAKLİYAT (MERSİN FİRMASI, M/V MUNZUR GEMİSİ)
ARMA DENİZCİLİK
ARVINA TRADE LTD.

Daha Detaylı Güncel Bilgiler İçin Arama Yapın



AS GÜVEN AKARYAKIT A.Ş.
ASLAN DENİZCİLİK
ASLI DENİZCİLİK (YÜKSEL MAKİNA-MUSTAFA YÜKSEL)
AS TRANS - ARZU GEMİSİ
ASYA DENİZCİLİK
AS YELKEN DENİZCİLİK
AYANOĞLU SHIPPING GROUP
BATU DENİZCİLİK ESKİ ADI YILTUR -TINAZTEPE S GEMİSİ
BARBAROS DENİZCİLİK -
BCS DENİZCİLİK VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ (M/V ADA)
BEŞERLER (GLOBAL) DENİZCİLİK
BİLGİLİ BİRADERLER
BİRLEŞİK YATIRIM
HACI ARİF GÜÇLÜ
HACI ZEKİ GÜÇLÜ
HALİP YARDIMCI DENİZCİLİK
HANTAL SHIPPING AND TRADING LIMITED (VARDAL DENİZCİLİK)
HAŞLAMAN DENİZCİLİK - FİDAN GEMİSİ -  BÜLENT HAŞLAMAN
İLKER DENİZCİLİK
İMAMOĞLU DENİZCİLİK (MÜRVET İMAMOĞLU VE YÜKSEL İMAMOĞLU SAĞLAMDIR KARIŞTIRMAYIN FARKLI YERLER)
İMDAT GEMİCİLİK (AY DENİZCİLİK)- M/V SALİH KAPTAN
İREM DENİZCİLİK - ZİNNET METE GEMİSİ
KUTUP DENİZCİLİK
LINEXDFEN
LİDER DENİZCİLİK - LIDER SHIPPING - SAKİNE VE ABANOZ GEMİSİ


MARINE ERDEM

MEDİNE DENİZCİLİK
MEDKON DENİZCİLİK
MEN DENİZCİLİK GEMİ SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ - M/V EGE M
MERSA DENİZCİLİK (MERSA 2 GEMİSİ)
MERVE DENİZCİLİK
METE KARDEŞLER (ZİNNET METE VE BORAS GEMİLERİ - GEMİDE SADECE İŞLER YÜRÜSÜN DİYE 2-3 KİŞİYE MAAŞ ÖDEMESİ YAPILIYORMUŞ)
METRO DENİZCİLİK
MINAZ MARITIME LTD. (İŞLETMECİLİĞİNİ AYANOĞLU DENİZCİLİK YAPIYOR,GEMİ İSMİ MELINNAZ 2 DEFA ITF YAPILMIŞ)
MURAT GÜÇLÜ DENİZCİLİK
MUYA SHIPPING
NAİMOĞLU DENİZCİLİK
NAMAR DENİZCİLİK - NAZIMBEY GEMİSİ
NEPTÜN DENİZCİLİK
NETAMAR
NET DENİZCİLİK
OBA DENİZCİLİK - ERCAN NAİBOĞLU GEMİSİ
ORSA TANKER
ORYUN DENİZCİLİK
PEGASUS
PİRİ REİS DENİZCİLİK GEMİCİLİK (PİRİ REİS DENİZCİLİK VAKIF ÜNİVERSİTESİNİN ADINI KULLANIYOR.)
RAYBEN DENİZCİLİK -  ERCAN NAİBOĞLU GEMİSİ
RENKTAŞ DENİZCİLİK
RÜZGAR  DENİZCİLİK
SEGALINE (ESKİ İSMİ LORİ DENİZCİLİK PERSONEL MÜDÜRÜ KADİR TERZİ, CREWLAND SİMSARLIĞIN SAHİBİ, OFİS ALTUNİZADE'DE, DUYUMLARA GÖRE KONTRATIN BİTMESİNE 1 HAFTA FALAN KALA PERSONELİ ÇEKİP İKRAMİYE VERMİYORLARMIŞ)
SGL DENİZCİLİK
SELAHATTİN KALKAVAN-ANKA DENİZCİLİK-GÜLFEM VE ADNAN KALKAVAN GEMİLERİ
SENAMAR
SERMAR DENİZCİLİK-SER GEMİSİ
SOFUOĞLU DENİZCİLİK
ŞÜKRÜ DENİZCİLİK
TOMBA M DENİZCİLİK
TOSKAY DENİZCİLİK
TOYAMAR DENİZCİLİK
TRANSMET DENİZCİLİK
TRANSPASİFİK ŞİRKETLER GRUBU (TELLİLER DENİZCİLİK,PASİFİK DENİZ NAKLİYAT,EMRE DENİZ NAKLİYAT M/T EMRE T VE M/T HACI TELLİ GEMİLERİ)

TUNA DENİZCİLİK
TUNÇ METE DENİZCİLİK - İLKE METE GEMİSİ
TURAN KARDEŞLER DENİZCİLİK
UYGENÇ GENÇER
ÜNAL DENİZCİLİK
VİZYON DENİZCİLİK -
YARDIMCI SHIPPING GROUP,MOLIVA DENİZCİLİK,YSG SHIPMANAGEMENT (OS SAMSUN GEMİSİ)
YENAL DENİZCİLİK (M/V NAZLIM, M/V NAZLICAN, M/V NAZLIDENİZ VE M/V NAZLIKIZ)
ZORER KARDEŞLER DENİZCİLİK


Daha Detaylı Güncel Bilgiler İçin Arama Yapın



SORUNSUZ DENİZCİLİK FİRMALARI İÇİN TIKLA



NOT:Lütfen eklemek istediğiniz denizcilik firmalarını yoruma yazınız.Sizde Katkıda bulunun

216 yorum:

  1. Zirve denizcilik için bir yerde 'kara listede olduğunu' okumuştum sanki.
    Kurs için başvuracağım ama kararsız kaldım, secretcv.com'da ilanları var zirve birkaç diğer firmanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zirve denizcilik firmasına gittim türk bayraklı gemide 4200 maaşım var şu anda gerçekten sağlam gidebilirsiniz.

      Sil
    2. Hayla çalışıyonmu kardes

      Sil
    3. Hayatım boyunca, Dr.Agbazara'nın yaptığı gibi çok hızlı çalışan hiçbir şeyi görmedim. Ben New Jersey'den geliyorum ve ismim Dr.Agbazara ile temasa geçtikten sonra Nicole'um. Her madalyonun iki yüzü olduğunu söyleyerek inanmaya başladım. Sevgilim beni terk edince, bana bir daha gelmemek için yemin etti ama Tanrı'ya şükürler olsun ki Dr.Agbazara'nın yardımıyla sevgilim 48 saat içinde bana geri döndü ve ben de diğer insanlarla iletişim kurmak için kalbi kırmak istiyorum. Agbazara aşağıdaki e-posta yoluyla aşağıda detayları aracılığıyla ( agbazara@gmail.com ) veya Whatsapp üzerinden: (+2348104102662) o zaman Dr.Agbazara'nın harikalarını görebilirsiniz.

      Sil
    4. Zirvede berbat.Kurs ve iş garantili 3200 aldı aylarca oyaladı paramibda iade etmedi iade edeceğim dediği halde.Tuketici derneği aracılığı ile dahi ödeme yapmadi.Givenmeyin aracı şirketlere.....

      Sil
    5. Zirve Cesur Gürbüz de güvenilir değil.Parani alır kursad cagirmaz, iade de etmez.Butur insanlara neden hukuk birşey yapmıyor ya da ticaret odaları. olan bizlerin parasına oluyor

      Sil
  2. Atlas Denizcilik Burak bu adamda dolandırıcı mecidiyeköyde ofisleri vardı kaçtı paramızı aldı

    YanıtlaSil
  3. iyi günler, Alize denizcilik nasıl birileri, ofisi Maltepede Nuvo dragos sitede. güvene bilirmiyiz acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boğaziçidenizciliğe git iş bulurum diyen çakallarada inanma onların derdi paranıalmak 2500-3000 tlni alırlar kurs bitincede bi muhattab bulamazsın karaköyde boğaziçi denizcilik en sağlamı o kardeşim ben düştüm aynı hatya sende düşme

      Sil
    2. dolandirici 6000 tl paramizi aldi .hergun bi yalanla 6 aydir dolandirip duruyor .sakin bulasmayin gokhan isimli biri

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    4. Dolandırıcı sakın gitmeyin. Kurs falan da yok. Aldığı paranın üstüne yatıyor. 2 yıldır çok sayıda davacı ile birlikte davası sürüyor.

      Sil
    5. Bu hülya sevinç dediğiniz pendikdemi yeri

      Sil
  4. densa tanker ne zaman kara listeye girdi kafaniza gore uydurmayin 10 aydir densa tankerde calisiyorum bir gun maasimizda gecikme olmadi cogu firmaya gorede yuksek maas aliyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen densa tanker dikkatımı cektı, iş basvurusunda bulunacaktım.

      Sil
    2. Benim eşimde çok isdiyor neyabmasi lazım insanlar uckagidci insan guvenemiyo turkos diye bir firma varmı hiç karsima Cikmiyo bu firmayı bilen varmi

      Sil
    3. İlk önce şunu soylemeliyim gastelere ilan verenlerin %80 i dolandirici birebir düzgün referanslı bir gemi adamı kursuna gidip cüzdan çıkartın yağcı ehliyeti alirsa daha kolay iş bulur Karadeniz Akdeniz hattında çalışan kosterlerin çoğu ödemelerde sorun yapıyor ancak düzgün firmalarda var

      Sil
    4. Merhaba bilirkisi st marsilya firması nasıl yardımcı olabilecek arkadaş varmi lütfen yerleri Maltepe demiş

      Sil
    5. Abi bende oraya basvurdum suan kurslarin acilmasini bekliyom suan basvurma sakin daha ne olduklari belli degil dragosun ordakini diyon dime sen istanbul anadolu yakasi ara beni abi 0537 030 9236 adm murat

      Sil
    6. Doğu denizcilik nasıl arkadaşım

      Sil
    7. Bilgi sahibi olabildi isen banada yardımcı olurmusun.

      Sil
    8. Selamün aleyküm gemi işi düşünüyorum gemi adamı belgem yok varmıdır güvenilir bı firma 0536 371 7613tel

      Sil
  5. ismim mesut ishakoğlu 2013 yılından itibaren gemilerde(denizlerde)görev yapmaktayim.murat hacibekiroğlu2(3000tl)(86 gün)ve güneşli gemisinden maaş alamadığımdan dolayı erken indim(3000tl)maaşımı ödemediler.selay denizcilikte 92gün görev yaptım.selay denizcilikte önceden düzgün ödenen paralardan sonra sorun yaşamaya başladım ve 45 ile 2 ay arasında maaş ödemesinden dolayı (2014-2015)yıllarında erken ayrıldım.gate denizciliğe(mavi marmara) ait yolcu gemisinden alargada olduğundan ve çalişmamasından dolayı lımanı olmamasından dolayı ayrıldım.azov ltd.şti.ne ait azov gemisinde lübnan,arabistan ve ürdün güzergahında 6 ay görev yaptım.tramola2 roro gemisinde ve beykoz yakıt barcında görev yaptım.ulusoy5 roro gemisinden tersanede elemanlarını göndererek bizi önceden işe alıp sonrada bahanelerle kullanılmak üzere tersanede bizi kullanıp çeşmede indirdiler.cenk denizciliğe ait cenk y gemisinde değişmeci olarak görev yaptım.manta denizciliğe(gimak denizcilik)ait erdeniz ve birdeniz gemilerinde 16.08.2016-21.11.2016 tarıhleri arasında görev aldım.erdeniz gemisinde çalışırken geçici olarak birdeniz gemisine göreve gönderdiler.birdeniz gemisinde görev yaparken erdeniz gemisinde yerime eleman alınınca ve birdeniz gemisi çalışmayınca birdeniz gemisinden ayrılmak zorunda kaldım.önceden belirtiğim hususlardan dolayı ustagemici unvanımı almış bulunmaktayım.kimyasal ve petrol ileri sertetifikalarımı da almiş bulunmaktayım.cenk group denizcilik firmasında cenky gemisinde çaliştim.son firmam naklet denizcilik firmasında çalışırken ufak bir kaza geçirdim ve istırahat bitti çalişma izni aldıktan sonra tekrar çalişmaya başlıyorum.gerekli işlemlerin yapılmasını saygılarımla arz ederim.gempo üye numaram:150672 ve tlf.numaram:05326023753 ve 02163969036

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Stella denizcilik ile ilgigili bir bilginiz varmı sağlammı güvenilirmi diye. Teşekkürler

      Sil
    2. Ben araştırdım pek korkulacan firma değil. Saglama benziyor.detanyını bilmiyorum.

      Sil
    3. Usta miya denizcilik nasıl şirket güvenilirmi bide miya reisoğlu ogluylamı calışıyor muş saglam şirket mi

      Sil
    4. Numaram arkadaşlar miya denizcilikle bilgizi olan arasın başvurdum 0539 4549772

      Sil
  6. ARKADAŞLAR DİREK BOĞAZİÇİ YADA EKOL DENİZCİLİĞE GİDİN ORADAN ALIN SERTİFİKANIZI 2000 DOLAR 3000 DOLAR HAYALİDE KURMAYIN ÖYLE BİR ŞEY YOK

    YanıtlaSil
  7. BOĞAZİÇİ DENİZCİLİKDEN ALDIM SERTİFİKAMI UYGULAMA SERTİFİKAMIDA EKOL DENİZCİLİKDEN ALDIM DİĞER ŞEREFSİZLER HEM 2500 - 30000 TLNİZİ ALIRLAR HEMDE SERTİFİKANIZI ALDIKTAN SONRADA YÜZÜNÜZE BAKMAZLAR BOĞAZİÇİ DENZCİLİKTE YARI FİYATA HALLEDEBİLİRSİNİZ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ustam ekol denizcilik güvenilirmi iş garantisi varmı

      Sil
  8. Mavi marmara denizcilik sağlam bir firma mi yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
  9. hedef denizcilik ve matafora denizcilik hakkında bilgisi olan yazasarsa sevinirim.Saygılar..

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlaşıldı afendim böyle dolandiricilardan allah korusun aklımda olur üstelik arkadaşımda bu firma hakkında puset diyordu anuda acil uyarma gerekiyor çok teşekkür ederim geçmiş olsun

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    4. Hadjy mukdarbek kardeşimize helal olsun kardeşimiz ne söylemişse dogru söylemişdir alize denizcilik maltepe esenket nuva dragoss sitesindedir ve 1 numarali dolandiricidir uzak durun arkadaşlar helal kazancinizi alize denizcilik diye sahtekarlara yedirmeyin !!!

      Sil
  11. LİDER DENİZCİLİK - LIDER SHIPPING - SAKİNE VE ABANOZ GEMİSİ - UZUN YILLARDIR BU ŞİRKETTE ÇALIŞIYORUM . ŞİRKETİ BEĞENMEYEREK AYRILAN HİÇ OLMADI . SORUNLU PERSONELLERIN İŞİNE HEMEN SON VERILIYOR BÜYÜK İHTİMAL ONLAR KARALIYOR ŞİRKETİ - MAAŞLAR - AYIN 15 - 20 Sİ ÖDENİR KUMANYA PROBLEMSIZ. BUTUN GEMILER KAMARALAR TEK KİŞİLİK VE BANYO TUVALET İÇERİSİNDE GEMİLER SIKLIKLA TÜRKİYEYE ÇALIŞIYOR . BU LİSTEYE NASIL GİRMİŞ ANLAMAK MÜMKÜN DEĞİL.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEN DE BU SEREFSIZLERDEN PARAMI ALAMADIM..
      SAKIN GITMEYIN.. BASINIZI BELAYA SOKARSINIZ.

      Sil
    2. Lider denizcilikten mi alamadınız paranızı

      Sil
    3. Lider denizcilikten mi alamadınız paranızı

      Sil
    4. Lider denizcilikten mi alamadınız paranızı

      Sil
    5. Lider denizcilikten mi alamadınız paranızı

      Sil
    6. lider denizcilik parayi oduyor yalandan karalamayin 1 bucuk ay staj yaptim hicbir sorun yasamadim kumanya ve maaslarda hic sorun yok biraz gecikebilir her firmada olur ama direk yatar paraniz kalmaz

      Sil
  12. Merhabalar arkadaşlar istanbul maltepe esenkent nuva dragoss sitesindeki alize denizcilik diye bir firma var bu firmanin başinda gokhan issimli bir şahis var şahisin gerçek ismi gokhan degildir ismide sahtekarlik uzerine kurulmuşdur alize denizcilik sizler gibi helal kazancin peşinde olan insanlara vaatlerde bulunup bir kaç takim igreç yalanlar söyleyip kaniniza girip taki paranizi elinizden alana denk bu igreç tavirlarina devam etmekdedirler sonra size aylarca hatta yillarca yalan konuşmaya devam edecekdirler ben magdur oldum sizler bu insanlarin tuzaklarina duşmeyin helal kazancinizi rıskınızı bu insanlardan koruyun ben parami geri dahi alamadim 1800 lirami yediler ve dunya kadar borcun içerisine girdim hadjy mukdarbek kardeşimde benimle ayni durumdadir alize denizciligin yanindan dahi geçmeyin semtlerinden dahi uzak durun helal kazancinizi alize deniclik diye sahtekarlara yedirmeyin !!!

    YanıtlaSil
  13. Öncü denizcilik hakkında bilgisi olan varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 yıl olmuş kardeşim başvuru yaptın mı veya bilgi aldın mı bana acil bilgi verir misin

      Sil
    2. Alsalmi denizcilik güvenilir mi

      Sil
    3. Slm kardeşim dün internet üzerinden başvuru yaptım bugün onaylandı mesajı geld aradım beni istanbula çağırdılar orda görüşüp sonra kursa girip gemici belgesi alcaksın dedi. Sonra işe başlaya bilirsin dedi öğrene bildinmi güvenilebilir bir firmamı

      Sil
    4. selam Arkadaşlar Paola denizcilik ve LCM Rota denizcilik hakkında bilgisi olan var mı acaba ?

      Sil
    5. resi paola hakkında birşey öğrenebildin mi güvenli mi?

      Sil
  14. Mavi marmara denizcilik sağlam firmamı kadiköyde kursu varmış lütfen bilgi verirmisiniz

    YanıtlaSil
  15. Blue maritime denizcilik nasıl bir firma bilen varsa lutfen yardım etsin

    YanıtlaSil
  16. Umurbey denizcilik nasıl bir firmadır bilgisi olan var ı

    YanıtlaSil
  17. Öncü dezincilik nasıl

    YanıtlaSil
  18. Öncüdenizcilik nasıl bir firmadır bilgisiolan varım

    YanıtlaSil
  19. Stellea denizcilik ile ilgili bilgisi olan var mı yardımcı olabilir mi

    YanıtlaSil
  20. REFERANS diye başvurduk kesilen makbuzda ve kartvizitlerinde ENS GROUP yazıyor bu firmalar hakkında bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim. Tedirginim dolandırıcılık varmıki ?

    YanıtlaSil
  21. ens group dolandırıcı sakın gitmeyin

    YanıtlaSil
  22. Rıhtım denizcilik guvenilirmi

    YanıtlaSil
  23. Sayın Müşteri Temsilcisi,
    Kariyer.Net üzerinden ilan veren ENS Group Denizcilik'e iş başvurusunda bulundum ve görüşme gerçekleştirdim.Sözkonusu firma 12.Haziran tarihli sözleşme imzalatma ve Kurs, Sertifika, Gemi Adamı Cüzdanı ve Danışmanlık (1000 TL) bedelini içeren 3000 TL'yi tahsil etme sürecinde son derece agrasif davranmış ancak kendi maddi ve manevi sorumluluklarının yerine getirilmesi aşamasında ulaşılamaz ve geri dönüş alınamaz olmuştur.Ayrıca karşılığı ve belgelendirmesi olmayan +200 TL tahsil edilmiştir.Kursumuz tamamlanmış ve sertifikalarımız hazırlanmış olmasına rağmen 5 Aday olarak bizler ve Boğaziçi Denicilik Kursu zaman kaybı ve mağduriyet yaşamaktayız.Zira vasıflı/vasıfsız tüm adaylara benzer maaş, sosyal haklar ve iş tanımlarında yapılan vaatlerin asılsız olduğu öğrenilmiştir.Yön göstermem ve örnek teşkil etmem ile tüm adaylar yasal yollara başvuru yapacaktır.Sizlerden ricamız ise;

    İçinde bulunduğumuz ülke koşullarında iş bulma umudu yaşayan farklı mağdurlar oluşmaması için iş ve ticaret ahlakı taşımayan bu firmanın bilgilerine sitenizde yer verilmesidir.

    Bilgilerinize ve değerlendirmenize sunarım.
    Saygılarımla, Aliye ARSLAN

    YanıtlaSil
  24. bu listeyi hazırlayan kim, maaşı düzgün ödediği halde listede yazılı olan firmalar var, neye göre hazırlıyorsunuz bu listeyi.

    YanıtlaSil
  25. Odessa Denizcilik güvenilirmi bilgisi olan varmı

    YanıtlaSil
  26. hedef denizcilik ve öncü denizcilik hakkında bilgisi olan var mı?

    YanıtlaSil
  27. Odessa denizcilik güvenilirmi bilen varsa cvp verirse sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son derece güvenilir. Buna emin olabilirsiniz.

      Sil
  28. Panama denizcilik mersin adresli şirket hakkında bilgisi olan varmi

    YanıtlaSil
  29. Densa tanker sakın gitmeyin maaş ödemiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DOGRUDUR DENSA TANKER MAAS ODEMIYOR BEN YENI INDIM PARAMI ITF YAPIPDA ALDIM YALAN DOLAN ISLERI

      Sil
  30. Odesa Denizcilik Maltepe de tam bir dolandırıcı orda müdür yardımcısı Berna var konuşuyor anlatıyor bizden 2500 TL aldı kursu bitirdik 300 de limana ödedik cüzdanı çıkarttık on gün içinde göndericez dedi bir ay oldu sadece oyalıyorlar. Biz öğrendik ki hangi firma olursa olsun sakın gitmeyin aracıys para kaptırmayın kendiniz kursa başvurun. Hereke de hergüner Denizcilik samsunda üç tane var İstanbulda ekol var benim bildiklerim bunlara şahsen başvurun aracıların vaatlerine inanmayın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahsettiğiniz firma aracı firma değil. Acenta.

      Sil
  31. kalyoncu denizcilik. maaşlar 3 ay gecikmeli maaşı düzgün vermiyen firma dandiktir. sanki taşıdıkları yükün parasını 3 ay gecikmeli alıyorlar. listeye eklenmeli bence.

    YanıtlaSil
  32. DENSA TANKER MAAS ODEMIYOR BEN YENI INDIM MAAS 3 VEYA 4 AY GERIDEN GELIYOR YALAN DOLAN COK BEN PARAMI ITF YAPIP ALDIM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DENSA TANKER de uzun yıllardım çalışıyorum, firma maaşları düzenli ödüyor ve çok kaliteli bir işletme

      Sil
  33. Öncü denizcilik nasıldır? Güvenilir mi iş konusunda?

    YanıtlaSil
  34. Napoli denizcilik güvenilir mi bılgısı olan var mı??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam napoli denizcilik hakkında bende basvurdum iş için ama ne yapacağımı bilmiyorum bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim?

      Sil
  35. Selamlar Napoli denizcilik hakkında bilgi sahibi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim

    YanıtlaSil
  36. Alaska denizcilik hakkında 9 olan var mı ?

    YanıtlaSil
  37. Napoli denizcilik hakkında bilgisi olan var varsa yardımcı olabilirmi

    YanıtlaSil
  38. Mavi Marmaray denizcilik hakkında bilgisi olan varmı ?

    YanıtlaSil
  39. kaptanoğlu denizcilikte koster firması zihniyeti olmuş.evde yiyecek ekmek olmaması bankaların kapıya dayanmış olmasi firma icin birsey ifade etmiyor.hic bir sekilde icerdeki parani yatirmiyor.2. ayın sonuna kadar bekliyor.gemiye giderken 10 unda yatiriyoruz deselerde inanmayin.kenarda paraniz varsa çıkın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bir haftaya kadar Kaptanoğlu denizciliğe gideceğim. Maaş ödemesi yapmıyor mu?

      Sil
  40. Forum denizcilik bilginiz varmi

    YanıtlaSil
  41. Panama ya kimse bişey yazmamış bilen varmi

    YanıtlaSil
  42. bu liste neye gore hazirlaniyor. ben anlamadim liman müdürlüğü mu
    yoksa kulaktan duymami

    YanıtlaSil
  43. Merhaba arkadaşlar ben sertifikalarımı aldım gemi cüzdanını çıkarttım ve ist.ekol denizcilikten ise kursumu bitirdim, şuanda ist/Kadıköy'de olan Alaska denizcilik diye aracı bir firma iş hazır diyor ama internette araştırdım birşey bulamadım Alaska denizcilik Hakkı'nda genelde Alaska denizcilik nasıl firma diye sorulmuş ama cevap yok. Lütfen bilgisi olan var ise cevap verirse sevinirim

    YanıtlaSil
  44. Global denizcilik hakkinda bilgisi olan varmi 10 gun oldu sertifika icin sinav gerekiyormus sinava sokacağız dediler 1500 tl verdim bekliyorum gecistirildigimi düşünüyorum bilgisi olan varsa söylesin lutfen

    YanıtlaSil
  45. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  46. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  47. Trim denizcilik hakkında bilgisi olan varmı?

    YanıtlaSil
  48. Efe gemi işletmeciliği maaşlar 2 ay geriden gelir. Gemiden indikten sonrada paranı alamazsın. Kara listeye eklenmeli.Dpa reşat nuri gültekin.personel e ömer adında bir it bakıyor. Namazdan kurandan dem vururlar. Maaşa geldiği zaman oyalarlar. Uzak durun.

    YanıtlaSil
  49. Çillioğlu denizcilikte çok uzun süre önce elektrik zabiti olarak çalışmıştı. bu firmadan uzak durun

    YanıtlaSil
  50. Global denizcilik hakkında bilgi verirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sahterkar firma bunlar. kimse sizden peşin para isteyemez. Gemi işni unutun. akp denizciliği bitirdi artık.

      Sil
  51. Napoli denizcilik , global denizcilik sahtekardır. Para kaptırmayın. Peşin para vermeyin. Hiç mi okumuyorsunuz int yazılanları. Kimse size iş hazır önce ödeme yao demez.para verdiyseniz geri isteyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pointblueship denizcilikde sahtekarmidir acaba? Bendende para istediler kurs için ve iş garantisi veriyorlar sozde

      Sil
  52. Yanıtlar
    1. Kardeş bende bu firmayla görüştüm yarın görüşmeye gidicem ama illaki para isterse 1 adım geride olucam o kadar sayfaya baktım senin yorumunu gördüm

      Sil
  53. öncü denizcilik hakkında bilgisi olan var mı ?

    YanıtlaSil
  54. Önal denizcilik personeli karin tokluğuna çalıştırıyor 1 lira para ödemiyor denizcilerin bilgisine

    YanıtlaSil
  55. Suada denizcilik firmasıda resmi değil
    Teyit için GBS.udhb.gov.tr adresinden sorgulayabilirsiniz(bakanlık resmi sitesi)

    YanıtlaSil
  56. Mrb arkadaslar OASİS denizcilik sözde firmasiyla ilgili bilgisi olan varmi istanbulda

    YanıtlaSil
  57. Dragos denizcilik hakında bilgisi olan var mi acaba

    YanıtlaSil
  58. Alsalmi denizcilik hakkında bilgisi olan varmı arkadaşlar

    YanıtlaSil
  59. Suzanna denizcilik hakkında bilgisi olan varmi

    YanıtlaSil
  60. arkadaşlar lğtfen dikkat edin Serkan Can diye bir simsar var piyasada işe gönderme vaadiyle personelden para topluyor ardından sıra kadem basıyor bu işi için facebook u kulaniyor.

    YanıtlaSil
  61. Alsalmi denizcilik hakkında bilgisi olan varmı acil dönüş yaparsanız çok mutlu olurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guvenilir Görüşmeye giderken simsar firmalar yüzünden çok ön yargılı gittim ama öyle olmadığını anladım eğitim surecimi tamamladım tamamlayana kadar da iletişimi hiç koparmadık her aradığımda ulaştım allah razı olsun ilk seferimi tamamladım ikinci seferimi aticam şimdi maaşları düzenli yatıyor görüşmende fayda var

      Sil
    2. bende bu firmaya başvuru yaptım. peki maaşları ve imkanları dedikleri gibi mi cevap verirseniz memnun olurum. Teşekkürler

      Sil
  62. Merhabalar alsalmi denizcilik nasıldır bilgisi olan varsa yardımcı olabilirim. Yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler 0539 422 1966

    YanıtlaSil
  63. Hepinize merhaba,

    BITCOIN YATIRIM İÇİN

    W/A:::::+1(605) 340-8997
    e_mail:::[binaryinvestment272@gmail.com]

    Bitcoin yatırımlarında zengin olmanın sırrını anlatacağım. Zengin olmak ya da fakir olmak ve dövüşmeye devam etmek, bizim gibi meşru ve profesyonel tüccarlarla 72 saat içinde daha büyük para kazanmaya başlayın, Şimdi 200 $ 'lık minimum yatırımla açık yatırım paketi, 72 saat içinde 2000 $ alabilirsiniz
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    200 $ yatırım yapın, 2.000 $ kazanın
    500 $ yatırım yapın, 5.000 $ kazanın
    700 $ yatırım yapın, 7.000 $ kazanın
    1.000 $ yatırım yapın, 10.000 $ kazanın
    2.000 $ yatırım yapın, 20.000 $ kazanın
    5.000 $ yatırım yapın, 50.000 $ kazanın
    7.000 $ yatırım yapın, 70.000 $ kazanın
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    Finansal özgürlüğünüze ulaşmak için bu açık fırsatı kaçırmayın, şimdi yatırım yapmaya hazır olmayanlar erken emekli olmaya hazır değiller, tek bir gelir kaynağına güvenmeyin, bugün sizin için ticaret yapalım ve sen.
    W/A:::::+1(605) 340-8997
    e_mail:::[binaryinvestment272@gmail.com]

    YanıtlaSil
  64. Alsalmi denizciliğe başvuruda bulundum internette dolaşan yorumlar yüzünden çok tedirgin yaklaştım fakat herşey umdugumun dışında çıktı bütün belgelerimi tamamladım sevda hanım eğitim sürecinde hiç desteğini çekmedi benden temmuzun 5 inde ilk kontratımı aticam güvenilir bir firma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alsalmi guvenilir yani oylemi arkadaslar

      Sil
    2. Evet güvenilir aracı firmalar gibi 3000 4000 dolar diyip umut tacirliği yapmıyorlar her aradığımızda ulaşıyoruz denemek için cüzdanım varmış gibi aradım komisyon isteyecekler mi diye kabul etmediler havale yoluyla para teklif ettim ısrarıma ragmen kabul etmediler iş imkanı sağlıyorlar ben ailevi sebeplerimden dolayı sefere katılamadım diğer sefere ismim yazıldı Allah razı olsun

      Sil
    3. Evet güvenilir aracı firmalar gibi 3000 4000 dolar diyip umut tacirliği yapmıyorlar her aradığımızda ulaşıyoruz denemek için cüzdanım varmış gibi aradım komisyon isteyecekler mi diye kabul etmediler havale yoluyla para teklif ettim ısrarıma ragmen kabul etmediler iş imkanı sağlıyorlar ben ailevi sebeplerimden dolayı sefere katılamadım diğer sefere ismim yazıldı Allah razı olsun

      Sil
  65. Suzanne nasil firma bilgisi olan var mi

    YanıtlaSil
  66. Suzanna alsami denizcilik hakkinda bilgisi olan var mi

    YanıtlaSil
  67. Alsalmi denizciliğe başvurdum güvenilirmidir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende başvurdum ama güvenilir olduğunu bilmiyorum mesaj attılar arayın diye

      Sil
  68. Alsalmi denizcilik hakkında bilgisi olan var mı?

    YanıtlaSil
  69. Suada denizcilik ile ilgili bilgi alabilirmiyim

    YanıtlaSil
  70. Alsalmi denizcilik güvenilir mi lütfen bilen biri varsa yardımcı olsun

    YanıtlaSil
  71. Doğu denizcilik hakkında bilgisi olan varmı arkadaşlar bilgisi olan varsa lutfen dönüş yapabilirmi

    YanıtlaSil
  72. Costa denizcilik hakkında bilgisi olan var mı

    YanıtlaSil
  73. Anzu ve aviva denizcilik le ilgili sıkıntı yaşayan oldu mu hiç?

    YanıtlaSil
  74. Marina denizcilik iskenderun bilgisi olan varmı

    YanıtlaSil
  75. Sa abiler Kasım’ın ilk haftası bütün evraklarım tamamlanıyor extradan tanker belgemde olacak mesleğim aşçılık tankerde çalışmak istiyorum hangi firmayı önerirsiniz

    YanıtlaSil
  76. Orsa denizcilik hakkinda bilgisi olan varmi arkadaslar saglsmidir

    YanıtlaSil
  77. Feyz denizclk giderken iyi düşünün derim.çünkü karadeniz akdeniz çalışır derlerse de kontratınızın 2 ayı atlantikte geçer.kumanya zayıftır,avans yoktur,extra yoktur,kontratınız süresince en az 2 defa ambar boyarsınız extra alamazsınız.ücret düşüktür.iki gemisi ambar kapakları sorunludur.4 saatte kapatabilirsiniz. Ama yine su alır. Yazın yanar kışın üşürsünüz.ille giderseniz ısınmak için bir ısıtıcı, serinlemek için bir vantilatör alın.yanınızda dolar euro olsun ki gittiğiniz limanlardan kendinize yiyecek alabilirsiniz.gemi titreşim ve ses bakımından da uygun değildir.gemiye katıldığınız ay endorsmınt parası kesilir,kontrat bitince öderiz derlerse inanmayın ödemiyorlar!devamlı personel değişir,hatta şirket kara personeli de devamlı değişir muatap bulamazsınız.çalışanını küçük ve değersiz gören şirket yönetimi söz konusudur.bu şirkete giderken iki kere düşünün derim.yalnız ücretleri zamanında ödüyor diye beyaz listede görünmesini ben anlayamıyorum. Aslında kara listede yer alması gerekir.arkadaşlar yanılmayın!dikkat edin. Kolay gelsin herkese

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru bir yorum yapmış arkadaş. Bende aynı şekilde muameleye maruz kaldım.

      Sil
    2. Personel olarak dışardan tinerci toplamışlar, armatör gemiye gelince fişek gibi çalışıyorlar armatör gemiden gidiyor adama iş yaptıramazsin yapmaz gemide dedikodu kuyu kazma ne ararsanız mevcut öylesine pis bir ortam var ki kumanya bile gerçekten sıkıntılı dümen dairesi kuru kumanyalik olarak kullanıyor seyirde limanda kitleniyor saygısızlık hakaret vs. Hat safada gemide iletişim sıfır ast üst ilişkisi yok grup kurmuş burdakilerin çoğu armatör yalaması dikkat edin feyz denizcilikde referans sağlayamazsiniz

      Sil
    3. Hangi gemisinde çalıştınız

      Sil
  78. İna denizcilik hakında bilgisi olan varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeş benimde hiç bilgim yok burada yazarmisin senin bilgin varmi

      Sil
    2. İnanya bende başvuru yaptım haber bekliyorum

      Sil
  79. Global denizcilik maltepe nasıl bi firma

    YanıtlaSil
  80. İna denizcilik hakkında bilgisi olan varmi

    YanıtlaSil
  81. İna denizcilige ben başvuru yaptim basvurum onaylanmis beni aradilar hersey iyi hos beni ilk basta istanbula cagirdilar bende tamam dedim simdi cebime 1500 tl yi koydum 2 hafta sonra gidecem yüz yüze müdürleriyle konusacaz isimi soyleyecekmis sonra beni devletin bi kursuna yollayacaklar 1500 tlye bi belge aldiktan sonra beni o belgeyle ise alacaklar 1000$ dan ise baslatacaklarmis ilk 6 ay türkiye ondan sonra yurt dışında calisma sundular tesekkurler bana yardimci olurmusuz guvenilirmi ? Ben 2 gündür araştırıyorum ina gemicikik hakkinda hic kötü bir yorum okumadim tesekkurler

    YanıtlaSil
  82. Abi beni aramilirmisin 05316150772

    YanıtlaSil
  83. Abi bende gittim benden ilk başlarda 1500 isdediler ben verdim ama şimdi 2000 lira isdiyorlar bende diyorum kursa bi baslayim yolumu göreyim ondan sonra diyorum onlarda yok diyor şimdi ne yapım diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  84. Montana Denizcilik nasıl bir firmadır bilgisi olan var mı

    YanıtlaSil
  85. Turson denizcilik - sinem hanım nasıl bilginiz varmı?

    YanıtlaSil
  86. barbaros denizcilik nasıl bir şirket

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim barbaros denizcilikle alakalı bişey bulabildin mi tek senin mesajı gördüm burda

      Sil
    2. barbaros denizcilik pişmanlıktır uzak durun size vaat edileni asla yerine getirmezler

      Sil
    3. Barbaros denizcilik hakkında ne biliyorsun

      Sil
    4. Bir şey bulabildinmi bende yeni başvuruyorum

      Sil
  87. Merhaba Arkadaşlar. Paola denizcilik ve LCM Rota denizcilik hakkında bilgisi olan var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. resi birşey öğrenebildin mi paola denizcilik hakkında , güvenebilir miyiz bizi atlantikte denize atmazlar değil mi?

      Sil
  88. Doğu denizcilik nasıl arkadaşlar

    YanıtlaSil
  89. Maltepe denizcilik ismindeki firma (bostancı köprüsünün orda ofisleri var) dolandırıcıdır bilginize.sakın itibar etmeyin çünkü güler yüzleri cebinizden parayı alana kadardır.sonrası malum tlf nu dahi almazlar. Bana bunu yaptılar başkasını bilemem.

    YanıtlaSil
  90. Merhaba arkadaşlar Maltepe cevizlide doğu denizcilik firması varmış bununla ilgili fikri olan varmı ve ya daha önce orda çalışmış yada başvuru yapmış kişiler varmı bize bilgi verirmisiniz iş arıyorum karşıma çıktı ofislerine gittim hiç güvenilir göremedim sizin fikirlerinizi alabilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dogu denizcilik hakkında bilgi verebilen varmi telefon acip aradılar Allah razı icin yardımcı olun kaziklanmayalim

      Sil
  91. Ciao mondo!!!!! Questo è il tuo agente di prestito che stavi aspettando abbiamo così tante testimonianze in tutto il mondo il nostro buon nome parla per noi, indipendentemente dalla tua posizione o paese in Europa o in altri continenti, possiamo inviare il denaro del prestito sul tuo conto bancario entro poche ore dall'approvazione e inoltre l'altra buona notizia è che ti invieremo tutti i documenti del tuo prestito tramite e-mail in modo che tu sia soddisfatto del nostro servizio ((((non abbiamo mai frodato nessuno dal nostro corriere di prestito e non ti frodiremo perché la nostra massima priorità è rendere tutti i nostri clienti felici e anche finanziariamente stabili) Abbiamo prestato a così tante persone nel range di [€ 30.000,00 alla somma di [€ 5.000.000,00 ] quindi sei libero di richiedere qualsiasi importo di cui hai bisogno in modo che noi può elaborarlo e quindi inviarti il ​​tuo prestito pacificamente il nostro tasso è molto basso e molto interessante rispetto ai tassi della tua banca locale e la modalità di transazione è molto veloce e flessibile da elaborare in modo da poter accedere all'importo del prestito richiesto in poche ore

    Il muggito è i nostri dettagli di contatto!!!!

    WhatApp:+33758722151
    e_mail:(financialserviceauthority400@gmail.com))))

    YanıtlaSil
  92. doğu denizcilik nasıl bilgisi olan yazabilir mi

    YanıtlaSil
  93. Matafora Denizcilik nasıl bilgi verebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  94. Matafora Denizcilik nasıl

    YanıtlaSil
  95. Boris denizcilik nasıl? *

    YanıtlaSil
  96. Piri Reis Denizcilik Hakkında Bir Bilginiz Varmı 1500 TL kurs parası istediler 20 Gün İçinde İş başı Yapma Garanti Dediler Sizce Güvenilir mi ? Piri Reis Denizcilik !!

    YanıtlaSil
  97. Biz hangi firmaya gidecez ya herkesmi dolandırıcı siktimin memleketinde. Ya düzgün firma bulursanız bana haber edermsiniz 05427318116

    YanıtlaSil
  98. Dıamond ve armonia denizcilik hakkında bilgisi olan varmı

    YanıtlaSil
  99. Diamont denizcilik güvenilir mi arkadasla r başvuru yaptım 14 günlük bir kursa 2000 TL istediler bilgisi olan varsa lütfen yazsin

    YanıtlaSil
  100. Piri reis denizcilik güvenilir mi bilgisi olan var mı yardımcı olabilir misiniz

    YanıtlaSil
  101. İstanbul Kadıköy de roto denizcilik var dolandırıcı bir firma 2 yıl önce oranın vesilesiyle 1500 verdim kamarot olarak daha sonra başkabiryerden ders gördüm bana belgeyi Alge bir haftaya yolarım deyi kandırdılar beni daha sonra öğrendim dolandırıcı olduklarını belgede elimde kaldı bende belgeyi ýükseltip yağciya arıyorum telefonlarını değiştirmişler çalışanlar değişmiştir gitim ben burda aldım belgeyi bana bir iş ayarlayacaktiniz diye gittim beni içeri bile almadılar dolandiricidirlar irtibat etmeyin....rota denizcilik

    YanıtlaSil
  102. İlkem denizcilik hakkında bilgisi olan var mı özel güvenlik olarak başvuru yaptik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kardeşimi aradılar kendisi yeni mezun oldu elektronik mühendisi işte ilk başta 2000 dolar maaş yolcu gemisi 3 ayda bir izin 6 ay sonra zam geminin bütün olanaklarından faydalancaksiniz ilk başta hemen sözleşme yapcaz deyip sonra gemi adamı cüzdanı çıkartırıp 20 martta is basi denildi tarih geldi çattı aradi sıkıntı yok demiş bi tane kaşar İstanbula gitti gittiğinde yok şuan savaş var ortaklardan biri rus onu aradan çıkarmaya çalışıyoruz gibisinden aciklama yapmışlar biz size dönüş yapcaz denilmiş Bende secretcv adresinden yeni yayınlanmış personel ilanı gördüm farklı isim soy isimde cv oluşturup başvuru yaptım aradan bi kac gün geçti aradılar aynı muhabbetleri bana da anlattı hemen nisan iş başı yapacaksınız denildi uzun lafın kısası dolandırıcılar

      Sil
    2. En son durum nedir dolandırıcı mı

      Sil
  103. Dünyanın bu büyük adam Paco Kredi Şirketi hakkında gerçekten bilgi sahibi olmasını istiyorum, Bankanız tarafından reddedildiniz mi veya kredi almakta zorluk mu yaşıyorsunuz? İşte 24 saat içinde kredi alma fırsatı ve bu inanılmaz. Yaptığı her şeyde çok uzman olan Paco Loan Company'den banka hesabımdan 39.000 $ aldım, ona e-postayla e-posta gönderin: pacoloancompany@gmail.com Paco Loan şirketi iyi, onları orijinal olarak tavsiye ederim veya Whats-app onu + 18172866412 veya web sitesi aracılığıyla: https://pacoloancompany.wixsite.com/my-site-1

    YanıtlaSil
  104. Arkadaşlar harmony denizcilik ilgili nasıl bir firma görüşmeye gideceğim

    YanıtlaSil
  105. Arkadaşlar yorumum geneldir kimse üstüne alınmasın ama bu liste dahil ne kadar denizcilik firması varsa hele hele 19500 tl maaşlı işi garanti edip 1500 tl kurs parasının peşinden koşan aracı firma varsa %99 u fasa fisodur. Sakın ha kurs parası diye iş garanti diye para kaptırmayın. Bu sadece denizcilik değil başka sektör de olur mesela güvenlik koruma işleri için onlarca ilan var yok efendim avrupa anadolu yakası bide sanki kendi projesiymiş gibi 2+2+2 sabıkası bulunmayan hastane site avm filan diye yazıyorlar bi gidersin proje onun değil projenin sahibi bunlara yetki bile vermiyor gel bana adm bul diye milletin işini sahiplenip insanları dolandırmaya çalışan mahluklar bunlar. Artık yeni bir meslek icat oldu bu ülkde adıda DOLANDIRICILIK ve en çok ihtiyacı olan parası olmayan muhtaç olan kesime hitap ediyor.Siz siz olun dikkat edin o firma iyi bu firma kötü demem ama bildiğim tek şey bi yerde işe gireceksen aracıyı filan boşverin direkt o firma ile görüşmeye çalışın yoksa aracı denilen üç kağıtçılara verdiğiniz vakit ve nakit sizin sadece kaybınız olur. Herkes umarım istediği işi bulur rızkını kazanır.

    YanıtlaSil
  106. Istanbul kadiköyde lodbin denizcilik var uzak durun şimdi başka bir yere taşınmışlar kim bilir orda hangi isimle insanların parasını alıp dolandırıyorlar dolandırıcıdır itimat etmeyin elif hanım para yi alıyor leyla hanıma da oyalayıp duruyor

    YanıtlaSil
  107. Istanbul kadiköyde rota denizcik var kadıköy belediyenin yandaki iş barkın karşısında rota denizcilik dolandırıcıdır inanmayın para isterler verdikten sonra telefonlara bile çıkmıyorlar kapısına giyinmiş açmıyorlar bu şerefsiz lere inanmayın paranızı kaptırmayın

    YanıtlaSil
  108. Elka denizcilik hakkında bilgisi olan

    YanıtlaSil
  109. Elka denizcilik hakkında bilgisi olan yurt içi 1600 dolar düz işçi veriyolar dogrumu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, elka denizcilik hakkında bilgi edindiyseniz benle de paylaşabilir misiniz

      Sil
    2. Elka denizciliğe başvurdum kayıtalrı yaptırdım.kurs temmuz 18 de başlayacak.2590₺ kurs ücreti ödedim.işin aslı Elka hakkında bir şikayet yorum görmedim.liman başkanlığında kaydı ismi var diye yasal diye bu işe kalmıştım inşallah diğerleri gibi değildir.fazlada umudum yok ama kurstan sonra görecez bakalım.bu işin aslını yolunu yordamı bir bilene rastlamadım.başıma gelecek iyi yada kötü durumları tekrar sizle paylaşıcam arkadaşlar

      Sil
    3. Merhabalar, durum nasıl acaba elka gemicilik ile ilgili bilgi verebilir misiniz.

      Sil
    4. Sakın sakin uzak durun yanlarına bile yaklaşmayın Elka şirketi dolandırıcıdir detaylı bilgi almak isteyen arayabilir 05333173032

      Sil
  110. Piri reis denizcilik nasıl bilgisi olan varmı

    YanıtlaSil
  111. Seba denizcilik maaş ödemiyor, kontrat ve sgk yok. Pazar gemisi tersanede . Sakın gitmeyin. Personel müdürü huseyin denen alçak.

    YanıtlaSil
  112. Arkadaşlar merhaba Densa Tanker nasıl şuan durumu maaşlarda veya gemide herhangi bir sıkıntı oluyor mu 3 adet Gemisi var yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  113. Armonia diamont denizcilik hakkinda bilgisi olan varmı nasıl biriler

    YanıtlaSil
  114. Elka sirketi sizi iş vaadiyle kandırıp piyasadan yüksek bir kurs ücretiyle 2000 dolar maaş iddiasıyla sizi kurslarına çekip parayı yatirdikdan sonra hal ve hareketleri değişiyor sizi tahrik edip kendilerine hakaret edip haklı olmak için ellerinden geleni yapıyorlar ben vazgeçtim dediğinizde imzaladığıniz evrakdan dolayı paranız yanıyor siz siz olun maddeleri tek tek okuyun hatta okumayın hiç girmeyin eğitim ve cüzdanınızı aracı kurumla değil direk resmi kurumdan Alin Kocaeli'de yaşayanlar için hergüner denizcilikden alin

    YanıtlaSil
  115. Matafora Denizcilik nasıldır bilgisi vs olsn varsa paylasabilirmi

    YanıtlaSil
  116. Matofora nasıl

    YanıtlaSil
  117. Süvari denizcilik hakkında bilgisi olan varmıdır

    YanıtlaSil
  118. Oasis denizcilik hakkında bilgi sahibi olan varmı sağlammış?

    YanıtlaSil
  119. İlkem denizcilik Sakın kanmayın insanları kandırmaya çalışıyor
    Belge aldırıp göndermiyor
    Paranız boşuna gidiyor

    YanıtlaSil
  120. merhabalar
    ilken denizcilik hakkında bilgi verir misiniz diyecektim son yorum cevabımı aldım

    ama yine de şunu sorim 10 üzerinden kaç puan verirsiniz

    YanıtlaSil

Soru Öneri ve yorumlarınızı bekliyorum..

Blogger tarafından desteklenmektedir.