SORUNSUZ DENİZCİLİK FİRMALARI GÜNCEL 2021

SORUNSUZ DENİZCİLİK FİRMALARI 2021




AŞAĞIDA PERSONEL MAAŞLARI ZAMANINDA ÖDENEN, GEMİ KUMANYASI VE GEMİLERİNDE PEK PROBLEM YAŞANMAYAN BAZI FİRMALAR YER ALMAKTADIR.
ŞU GERÇEK UNUTULMAMALIDIR Kİ TÜM DENİZ ÇALIŞANLARI FİRMA İLE SÖZLEŞME İMZALAMADAN ÖNCE MÜMKÜN MERTEBE , ÇALIŞACAĞI FİRMA HAKKINDA SAĞLIKLI BİLGİLERE SAHİP OLMADAN GEMİYE KATILMAMALIDIR.
BU NEDENLE, OLUMSUZLUKLARLA KARŞILAŞMADAN ÖNCE ÖNLEM ALMAK AĞIRLIKLI OLARAK ÇALIŞANIN İNSİYATİFİNDE BİR DURUMDUR.


ÇİÇEK SHIPYARD – DENIZ ENDUSTRISI AŞ.
ADNAN NAİBOĞLU
AKAR DENİZCİLİK
AKAYLAR DENİZCİLİK
AKBAŞOĞLU DENİZCİLİK

AKMAR HOLDİNG
ALABANDA DENİZCİLİK
ALABANOR DENİZCİLİK
ALBUS DENİZCİLİK
ALTINTAŞ KANLAR DENİZCİLİK
ALPAGÜL DENİZCİLİK
AMORA DENİZCİLİK
AREL DENİZCİLİK
ARİF KALKAVANOĞULLARI (AKO) DENİZCİLİK

ARMADOR DENİZCİLİK
ARKAS
ARMONA DENİZCİLİK
ATASOY GRUP DENİZCİLİK
ATASOY ULUSLARARASI DENİZCİLİK

ATLANTİK DENİZCİLİK
ATLAS GROUP DENİZCİLİK
AYGAZ
BAKAN DENİZCİLİK
BAYTAŞ SHIPPING
BEKS DENİZCİLİK
BEŞİKTAŞ DENİZCİLİK
BEYAZ DENİZCİLİK
BEYKİM DENİZCİLİK
BORA DENİZCİLİK
BURTRANS DENİZCİLİK
BVE TRANS DENİZCİLİK
CAPELLA SHIPPING
CEM DENİZCİLİK
CENK GROUP DENİZCİLİK
CEVAHİR DENİZCİLİK
CHEMFLEET / DRYFLEET DENİZCİLİK

CHEMMARİNER DENİZCİLİK_
CERRAHGİL
ÇAKIROĞLU DENİZCİLİK
ÇEBİ METAL DENİZCİLİK
ÇETİNKAYA DENİZCİLİK
DADAYLILAR DENİZCİLİK
DAMLA DENİZCİLİK
DENAK DEPOCULUK VE NAKLİYAT

DENSA SHIPPING
DERPİNA DENİZCİLİK
DEVAL DENİZCİLİK
DİLER DENİZCİLİK
DİTAŞ DENİZCİLİK
DİZMAN DENİZCİLİK
DUYMARİNE DENİZCİLİK
DÜNYA DENİZCİLİK
EFEMAY DENİZCİLİK
EKŞİOĞLU DENİZCİLİK
ELKENZ DENİZCİLİK_ (İŞLETMECILIĞINI YAPTIĞI GEMILERDE SORUN OLDUĞU YÖNÜNDE DUYUMLAR VAR!.. DIĞER ADI:GEMICILER DNZCLK.)

Daha Detaylı Güncel Bilgiler İçin Arama Yapın




EMİR DENİZCİLİK
EMİROĞLU DENİZCİLİK
FENGAL DENİZCİLİK
FEYZ DENİZCİLİK LOJİSTİK İÇ VE DIŞ TİC. SAN.LTD.ŞTİ.

FINNER SHIPPING
GAMMA DENİZCİLİK
GEDEN LINES
GENÇ DENİZCİLİK
GENÇKAPTAN DENİZCİLİK
GESAN YATIRIM A.Ş.
GİSAN DENİZCİLİK
GÜLNAK DENİZCİLİK
GÜNDEM DENİZCİLİKGÜNGEN DENİZCİLİK

GÜNGEN DENİZCİLİK
GÜRDESAN SİM DENİZCİLİK
GNT DENİZCİLİK
HABAŞ LPG
HALİKARNAS DENİZCİLİK
HARMANDA DENİZCİLİK
HİCRİ ERCİLİ DENİZCİLİK
HORİZON DENİZCİLİK
İDÇ (İZMİR)
İNCE DENİZCİLİK
İSKOMARİNE
İSTANBUL DENİZCİLİK
İSTANBUL DENİZ NAKLİYAT(LINES)

İS BİR DENİZCİLİK
KADIOĞLU DENİZCİLİK
KALAMIŞ DENİZCİLİK
KALKAVAN TRANSPORT
KALYONCU DENİZCİLİK
KAMAN DENİZCİLİK
KAPTANOĞLU DENİZCİLİK
KARADENİZ HOLDİNG
KARYAS DENİZCİLİK
KIRAN DENİZCİLİK
KONVOY DENİZCİLİK
KUZEY DENİZCİLİK
LİDER DENİZCİLİK
LİVA DENİZCİLİK
MAB DENİZCİLİK

MAKROTEK DENİZCİLİK
MARINPET DENİZCİLİK
MARDAŞ DENİZCİLİK
MAYDEN DENİZCİLİK
MCE KARGO (MAHMUT CAN EĞERCİ)
MEGATRANS DENİZCİLİK
ME-NA DENİZCİLİK
MERCAN DENİZCİLİK (MRC DENİZCİLİK DIYEDE GEÇER…TANKER’DIR!..)
MERSA DENİZCİLİK
MİLENYUM DENİZCİLİK
MİLLER & FLAMA DENİZCİLİK
MUNAMAR DENİZCİLİK

MSK DENİZCİLİK__(SON BİLGİLERE GÖRE,GEMİSİNİ SATIP ŞİRKETİ KAPATMIŞ!)
NACİ SELİMOĞLU DENİZCİLİK
NAKKAŞ DENİZCİLİK
NAMAR DENİZCİLİK
NEGMAR DENİZCİLİK
NEMTAŞ DENİZCİLİK
OKAN DENİZCİLİK
ORAS DENİZCİLİK
ORİON DENİZCİLİK
PACIFIC SHIPPING
POLAR NET DENİZCİLİK
POLARMARINE GEMİ İŞLETMECİLİĞİ SANAYİ VE TİCARET LTD.ŞTİ.
POLARİS DENİZCİLİK
RANMARİNE DENİZCİLİK TİCARET LTD.ŞTİ.
SAFİ DENİZCİLİK(HOLDİNG)
SARIOĞLU DENİZCİLİK

SEAHORSE DENİZCİLİK
SEA PİONEER DENİZCİLİK
SEGALINE DENİZCİLİK
SELAY DENİZCİLİK
SELMAR DENİZCİLİK
SERVER DENİZCİLİK TAŞIMACILIK VE TİC.LTD.ŞİRKETİ
SONAY DENİZCİLİK(HACIOĞULLARI ŞİRKETLER GRUBU)
SÜMER DENİZCİLİK
STATÜ DENİZCİLİK
ŞAHİN DENİZCİLİK
ŞENER HOLDİNG
TANGO DENİZCİLİK
TAYF DENİZCİLİK
TCS DENİZCİLİK
TELLİ DENİZCİLİK

TERSAN DENİZCİLİK
TRAMOLA DENİZCİLİK
TRANSAL DENİZCİLİK
TRANSİT DENİZCİLİK
T&O DENİZCİLİK
TURKON__(MAAŞ ÖDEMESİ,-2- AY GECİKMELİYMİŞ,AMA KESİNMİŞ!!!..)
TURMAR DENİZCİLİK
UĞUR SHIPPING
ULUSOY SEALINES MANAGEMENT S.A.
UMAR SHIPPING
UND DENİZCİLİK
UNİMARİN DENİZCİLİK
VARDAL DENİZCİLİK
VBG DENİZCİLİK
VENTO SHIPPING
VERA DENİZCİLİK_
VODA DENİZCİLİK
YAĞCI DENİZCİLİK
YAĞMUR DENİZCİLİK
YA-SA DENİZCİLİK
YENİGÜN DENİZCİLİK
YILMAR DENİZCİLİK
ZEYBE DENİZCİLİK DEVAMI İÇİN TIKLA

KARA LİSTE DENİZCİLİK FİRMALARI İÇİN TIKLA


NOT:Lütfen eklemek istediğiniz denizcilik firmalarını yoruma yazınız.Sizde Katkıda bulunun.

138 yorum:

  1. inci denizcilik güvenilirmi iki listede de ismi yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ARKADAŞLAR BEN ANLAMADIM ŞİMDİ HANGİ FİRMAYA GÜVENİP GİRELİM PEKİ...????
      BENDE BUGÜN NİYETLENDİM VE (--MONTANA DENİZCİLİK--) DİE BİR FİRMAYLA GÖRÜŞTÜM 1500 TL HERŞEY İÇİNDE İŞLEMLERİM TAMAMLANIP HEMEN İŞE BAŞLATICAKLARINI SÖYLEDİLER HATTA İLK 600 GİBİ Bİ RAKAM İSTEDİLER SONRASI KALAN ÖDEMEYİDE İLK MAAŞINIZLA ÖDERSİNİZ GİBİDE BİR GÜZELLİK YAPTILAR NE YAPMALIM ? GÜVENİLİRMİ SİZCE ? YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM İYİ GÜNLER...

      Sil
    2. Benim eşimde montana denizcilik düşünüyor bilgi alırsanız banada haber verırmısınız?

      Sil
    3. Hocam bende görürustum telefonda aynı şeyleri bana da söylediler ama güvenemiyorum napcaz kime guvencez

      Sil
    4. Verdiğiniz para gidecek sonra herkes yoluna

      Sil
    5. Bemim cani nasil yadilar tum deniz şirketler duyumak isterim tum sisiyal mediya duyusun elinden geleni yapacam��KAMAN denizcilik istambul şirketi benim yahati mah etti 2019.04.6.ocak yahatimi bitirdiler��katilnsirket sorumsuz şirket kacakculik tasiyan eroin tasiyan şirket.dawvit tazmadze hayatini son erdiler.evladim öldurduler denize attilar ve hicbir masraf karsilaşmadilar aramadilar bile benim evladim neden oldu halya bilinmuo tum ekupi susturdulae paralar verdiler.KAMAN DENIZILIK ŞIRKET herlez bilio bana meteler yaşattirdi.allaha havalettim herkezi tum çalişannari tum ekupi evladim kan kokio o sirketi evladimi canimi aldi o sirketi. Asla korkmam insallah herkez duyacak benim cani hergun yanio 23yasinda evladim neden doprağa verdim aciklama kimse yapmadi masraflar bile biz kendi imkanariile odedik utanmadan faturalar istediler nekadar harcadim.cocunu sigortaya bile pazarlik yaptilar okadar adi şirket.herkez duyusun isterim benim kaibedecek bisek yok kaman denizcilik istambul sirketi katil sorumsuz şirketi.

      Sil
    6. Bende o gemide calisdim olayi biliyorum

      Sil
    7. Olay nedir,anlatırmısın..

      Sil
  2. İNCİ denizcilik diye bişi yok kurs amaclı dolandırıcıdır ince shipping ismiyle anılmakta olup akıl karışıklığıa sebeb olmaktadır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inci gemicilikden ne kadar eminsn kardeş

      Sil
    2. Gebze-Kocaeli'de bulunan Özel İnci Denizcilik Gemi Adamları Yetiştirme Kursu Milli Eğitim Bakanlığı ve Ulaştırma Haberleşme Bakanlığı izinli bir kurumdur. Oradan sorunsuz belgelerini alan kişileri biliyorum. Kartal'da isim benzerliği olan firma ile karıştırılmasın. O firmayı bilmem ben Gebze'deki İnci Denizcilikten bahsediyorum. Dolandırıcı falan değil aksine resmi izinle çalışan bir yer. Ulaştırma Bakanlığı sitesinden resmi izinli olduğu görülür. Yada Yarımca Liman Başkanlığını arayın ve firmayı sorun.

      Sil
    3. arkadaşlar sakın bu cümlelere kanmayın .agızları çok iyi laf yapıyor. inci denizcilikte çalışan personellerden ve inan beye kadar hepsinden uzak durun . ben diyecegimi dedim . paranızı sakın kaptırmayın .bizzat kendim yaşadığım için bunları yazma gereği duydum .

      Sil
    4. Yardımcı olabilir misiniz truzim gemisinde çalışmak istiyorum hangi şirkete başvurmalıyım

      Sil
  3. Kemal reis denizcilik nasildir iki listede adi gecmiyor

    YanıtlaSil
  4. Stllae denizcilik diye bi firmada yok iki listede bilgisi olan var mı

    YanıtlaSil
  5. Arkadaslar boşuna gitmeyin paranizida vermeyin yazık tir size hepsi yalan ben gittim kursa gittim kazandım boş ben yandım siz yan mayın bize 2500 dolar diyor 1800tl veriyorlar miletin gururuyla oynuyorlar allahinan bulsunlar inşallah 20 bintl bankaya borclandim bütün hayaller boşuna gitti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banada böyle teklifte bulundular bu tarz sirketler dolandırıcı midir?

      Sil
    2. Arkadaşlar karada 3000 alıyorsanız hiç bulaşmayın hep dolandırıcı bunlar belgenizi alırsınız iş bulamazsınız bulsanız bile usta gemici olana kadar aylık 2000 tl veriyorlar kursa verdiginiz paraya yazık çok sağlam reverensınız yoksa iş bulmak çok zor ginede tercih sizin

      Sil
  6. Kadıköy'de bir firma denizcilik ulaştırma Bakanlığına şikayet edeceğim mağdur oldum

    YanıtlaSil
  7. Ada denizcilik iki taraftada ismi yok güvenilirmi

    YanıtlaSil
  8. 3 tür denizcilik firması var. Birincisi gemileri olan ve gemilerini çalıştıran firmalar. İkincisi gemilerde çalışmak isteyenlere M.E.B ve Ulaştırma Bakanlığı onaylı sertifika veren eğitim eğitim kurumları. Üçüncüsü ise eğitim veren kurumlara kursiyer gönderen ve çeşitli taahhütlerde bulunan aracı kurumlar. Amacınız kurs görmek ve sertifika alarak gemilerde çalışmak ise direkt olarak M.E.B. ve Ulaştırma Bakanlığı onaylı sertifika veren eğitim kurumlarına müracaat etmeniz en mantıklı yol olur. Bir tanıdığım gebze-kocaeli'de bulunan İnci Denizcilik Gemi Adamı yetiştirme Kursuna müracaat ederek belgelerini sorunsuz ve aracı kurumlardan çok daha uygun fiyata almış. Bu firma meb ve ulaştırma bakanlığından izinli remi çalışan bir kurummuş. Telefonu ise 0262 644 24 52. Gemi adamı cüzdanı çıkarmak isteyenler buraya direkt olarak müracaat edebiliyorlarmış. İlgililerin bilgisine..

    YanıtlaSil
  9. Yakamoz denizcilik iki yerdede ismi yok?

    YanıtlaSil
  10. Kocaeli-Gebze'deki Özel İnci Denizcilik Gemi Adamları Yetiştirme kursunu araştırdım. Milli Eğitim Bakanlığı ve Ulaştırma Bakanlığından resmi izinli yetkili bir kurum. Burada almak istediğiniz kursu görüp gemici cüzdanınızı alabilirsiniz. Sorun yok. İsim benzerliği olabilecek firmalar var ise onlarla karıştırılmasın. Telefon numarası : 0262 644 24 52

    YanıtlaSil
  11. YAKAMOZ DENİZCİLİK DOLANDIRICI

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serdar Turan usta gemicilik 22senedir denizdeki sizinle çalışmak isterim bütün evraklarım hazır beklemekteyim saygılarımla tel.no.05522457450 05422118337 tankeri de var saygılarımla

      Sil
  12. Yakamoz denizcilik hakkinda bilgi sahibi olan arkadaslar varmidir maas duzenlimi degilmi. Simdiden tesekkurler yorumlarjnix icin

    YanıtlaSil
  13. Mavi Marmara denizcilik bilginiz varmı?

    YanıtlaSil
  14. Yön ve matafor denizlik hakkında bilgi olan yardım edebilir mi

    YanıtlaSil
  15. Bende araştırdım gemi cüzdanı diye bişi yok denizcilik selfetikasi gerekiyor ve pasaport

    YanıtlaSil
  16. Blue maritime iki listede de yok bilgisi olan var mi acill

    YanıtlaSil
  17. mavi marmara denizcilik hakkında bilgisi olan varsa yazabilirmi yarın randevum var acil lütfen yazsın bi bildigi varsa

    YanıtlaSil
  18. En güvenilir İstanbul'da oturanlar için Karaköy liman başkanlığına başvurup gerekli evrakları tamamlamasi sonra Antalya Muğla İzmir gibi yerlerde teknelerde çalışıp cv ve bonus gücünü arttırması lazım ondan sonra büyük denizcilik ve gemicilik firmasına direk beklemeden kadrolu olarak işe başlamak en garantisi böyle olur firma isimleri için de Karaköy liman başkanlığından yönlendirme yaparlar

    YanıtlaSil
  19. Dolandırılmak ve mağdur olmak istemiyorsanız bunu devlet kurumundan liman mudurlukleri gibi yerlerden başvuru yapmaktır en garanti budur sizin gözünüzü boyarlar USD euro deyip ama aldanmayin sakın bu arada yazdıkları paraları gerçekten veriyorlar ama sadece kadrolu gemi personelleri için

    YanıtlaSil
  20. Gebze ve kocaeli yakınında ki arkadaşlar için yazıyorum. Hereke hergüner denizcilik Sağlam bir kurs yeridir. Ben tavsiye ederim. Devlet ve liman onaylı arkadaşlar. Sağa sola bakıp da dolandırılmayın. Yeni belge alacak arkadaşlar için tavsiye ederim . Yatacak yerleri de var uzaktan gelenler için . Saygılarımla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl emin konuşa biliyorsun bu kadar.
      Ben hiç birisine güvenmem devlet onaylı olmadıgı sürece

      Sil
  21. Gebze bölgesinde özel inci denizcilik kursunu tek geçerim. Araştırdım, yarım a liman başkanlığını da aradım resmi izinli firma belgelerini alıp gemi adamı cüzdanınızı çıkarabileceğiniz, güvnebileceğiniz bir yer. Ayrıca merkezi konumda olması dolayısıyla günlük iş imkanı da bulabiliyorsunuz. Uygun fiyatlı pansiyon ve oteller de var. İletişim numarası 0262 644 24 52

    YanıtlaSil
  22. Zirve denizcilik güvenilrmi

    YanıtlaSil
  23. Neye göre bu listeyi olusturuyosunuz Kalyoncu denizcilik 4 ay iceriden geliyor son 2 aydir kimseye odeme yapmiyor isten ayrilmak isteyenlere 2 ay vadeli cek veriyor sorunsuz listesine koymusunuz bunu

    YanıtlaSil
  24. bir kontrat kuruyükte, bir kontrat da lpg tankerde çalıştım. buyuk firmalar tek tek hintli oluyor. işsiz kalıyoruz. denizcilik bitmiş...

    YanıtlaSil
  25. Arkadaş listeyi bile kopyala / yapıştır düzeni ile yapmış, 5 senedir aynı liste ve listedeki çoğu firma fiilen yok. Denizcinin denizciyi yanılttığı ortamda armatör neler yapmaz.!

    YanıtlaSil
  26. Panama denizcilik nasıl bir yer bilgisi olan varmi

    YanıtlaSil
  27. Kalyoncu Denizcilik maaşlar 3 ay gecikmeli maaşı düzgün vermiyen şirketten hayır gelmez çıkarın listeden. sanki taşıdıkları yükün parasını 3 ay geriden alıyolar

    YanıtlaSil
  28. BEN 1YIL ONCE CUZCANIMI ALDIM İŞ ARIYORDUM BIR COK FIRMAYLA KONUŞTUM BIR COGU BENDEN KOMISYON ISTEDI BIR KISMI TECRUBESIZ OLDUGUM İÇİN İŞ VERMEDI NOX DENİZCİLİGİ ARADIM KENDILERINDEN COK MEMNUN KALDIM SUAN İŞİMDEYIM İLETİŞİME GEÇİP BİLGİ ALMANIZI TAVSIYE EDERİM . www.noxdenizcilik.com burdan iş başşvurusu yapın yardımcı olurlar ben 1yıldır ne çektıgımı bılıyorum oyuzden yazdım allah yardımcınız olsun .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boris denizcilik hakkında bilgisi olan varmı ben 1500 tl kurs ücreti istiyorlar bilgisi olan yazabilirmi

      Sil
    2. Gemide calisacaksin diye para isteyen sirketiz diyenlere inanmayin

      Sil
  29. Ben gebzede oturuyorum bakanlık konröl ediyor ben kendim aldım alakası yok iyi bir firma

    YanıtlaSil
  30. Ne kadar dogru belge cikaripta iş olurmu ve okdr guzel ikna edici konuşuyorlar ki hemen gidesimiz var ben inanmiyorum herkrs birsey diyor parasi cokmus falanmış geminin icinde gorev ne olck ne kdr guvenilli

    YanıtlaSil
  31. Arkadaşlar merhaba İstanbul denizcilik nasıl bir firmadır kara listede değil..

    YanıtlaSil
  32. Napoli gemicilik hakkında bilgisi olan varmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sehtekar dolandirici sakin ama sakin bulasma

      Sil
  33. Merhaba turkuaz denizcilik nasıl bir firmadır bilgisi olan varmı?

    YanıtlaSil
  34. Merhaba gold denizciligi bilen varmı

    YanıtlaSil
  35. lyon denizcilik hakkinda bilgisi olan varmo acaba

    YanıtlaSil
  36. Mavi Marmara denizcilik nasıl bilgi için teşekkürler omere6280@gmail.com

    YanıtlaSil
  37. Trim denizcilik hakkında bilgisi olan varmı?

    YanıtlaSil
  38. Point blue ships denizciligi bilen varmi

    YanıtlaSil
  39. SAKIN POİNT BLUE SHİP FİRMASINA GITMEYİN...SAHTEKAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banada iş teklifinde geldiler. Bunlar gerçekten sahtekar mı? Bana geri dönüş yaparsanız çok sevinirim 05469324090

      Sil
  40. Valencia denizcilik hakkında bilgi verir misiniz

    YanıtlaSil
  41. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  42. Livorno denizcilik hakkında bilgisi olan varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatayda olan sadece kurs aldıran bir yer. Sözleşmede iş garantisi yok.

      Sil
    2. Patris denizcilik die firma varmı

      Sil
  43. Navona denizcilik iskenderun bir bilgisi olan varmi

    YanıtlaSil
  44. Almere denizcilik, alsalmi denizcilik ve suzanna denizcilik hakkında bilgisi olan bilgi verirse cok sevinirim.

    YanıtlaSil
  45. Sevgili arkadaşlar lütfen çok acil bana yardımcı olurmusunuz Alsalmi denizcilik hakkında bilgisi olan varmı nası bir firma

    YanıtlaSil
  46. Alsalmi denizcilik hakkında bilgisi olan varmı?

    YanıtlaSil
  47. armonia denizcili nasıl?beni ümraniyeye ofise çağırdılar 1800 tl gemi adamı belgesi için parayla?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. armonia denizcilik pendikte ve hem cüzdan aldırdılar hem işe gönderdiler yanlış bilgi vermeyin

      Sil
    2. Ben de dün gordugum ilana başvurdum bugün aradılar armonia denizcilik te maaslar 1500 usd en az denildi bu firmada çalışan var mı güvenilir mi bu firma

      Sil
  48. IRMAK DENİZCİLİK VE ATEŞ DENİZCİLİK GÜVENLIMI ARKADASLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Irmak denizcilik veya diamond denizcilik hangisini önerirsiniz arkadaşlar cevap verin lütfen

      Sil
    2. Basvurduysan Hangisine basvurdun ve sonuc ne ?

      Sil
  49. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  50. Alsalmi Denizcilik iki listede de yok bilgi verirseniz çok iyi olur. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alsalmi yi takip et sürekli acil diye ilan verir, bide suzana falan var bunlar milleti kurslara yöneltmek için verilen sahte ilanlar, para falan da kaptırayım deme

      Sil
  51. Anzu denizcilik nasıl güvenilirmi arkadaslar

    YanıtlaSil
  52. Arzu denizcilik güvenilir mi araştırdım bisey bulamadım saygılar herkezin yolu açık olsun arkadaslar

    YanıtlaSil
  53. marina denizcilik nasıl güvenilir mi gittim konuştum 1500 tl kurs ücreti istiyorlar ?

    YanıtlaSil
  54. Gemide çalışmak istiyorum ama hangisine güvenebilirim bilmiyorum tavsiye edebileceğiniz bir şirket varmı teşekkürler

    YanıtlaSil
  55. Aviva denizcilik güvenilir mi ? Çok cazip fırsatları var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende şeyi sorguluyorum başvuru yaptım, dolandırılmak istemediğim için beklemede tutuyorum.

      Sil
  56. Marina gemicilik güvenlimi

    YanıtlaSil
  57. her kafadan bir ses cıkıyor anlamadım

    YanıtlaSil
  58. aviva denizcilik nasıldır bir bilginiz var mı sorunsuz ve kara listede adı geçmiyor bilgi verir misiniz iş imkanı vermişler de sorun çıkar mı ?

    YanıtlaSil
  59. Merhaba arkadaşlar aviva denizcilik aradı 1500tl kurs ücreti var kurs bitimi yurt içi 1000/1500 dolar ücret veriliyor gittiğiniz yere gore değişiyor dedi iş garantisi varmı dediğimde zaten müdürümüz sizinle mülakat yapıyor olumsuz olursa kurs verilmiyor herhangi bir ödeme yapmıyorsunuz dedi iş garantisi veriyor bu konuda bilgisi olan varmı?

    YanıtlaSil
  60. Aras kargo ve denizcilik hakkında bilgisi olan varmı arkadaşlar

    YanıtlaSil
  61. Aras kargo ve denizcilik hakkında bilgisi olan varmı arkadaşlar

    YanıtlaSil
  62. Ya arkadaşlar basit olan şu; bi şirketin dolandırıcı olduğundan şüpheli iseniz ismini haritalarda aratın eğer ki bulamıyorsanız zaten dolandırıcıdır. Çünkü bi varlığı olması gerek öyle değil mi? Eğer şirket varsa ve buna inanıyorsanız abi gidin şehrine oturun konuşun ne olur Allah kerim. Bu tip palavralarla bulandırmayın kendi kendinizi. Eğer ilk kez sefere çıkıyor iseniz 1000 dolar 1500 dolar maaş falan alamazsınız zaten çünkü bi tecrubeniz yok tamamen stajyer gibi gidiyorsunuz ilk seferinize adamlar size ne verse tamam demeniz gerekir. Çünkü hiç bir tecrübeniz olmadan bırak maaş almayı gemiyi bile bulmanız zor olacaktır. Bu yüzden ilk seferinizde maaşı dert etmeyeceksiniz. Size verilene okey diyip seferiniz bitince ya kaptan da yada baş mühendisinizden 6 aylık hizmet belgenisini almalısınız ve belirtmelisiniz çünkü unutulabiliyor bizzat seferiniz bitince bunu kaptan ve bas mühendisle konuşun. Hizmet belgenizi aldıktan sonra otomatikman usta gemici oluyorsunuz bu nedenle her firma d iş bulabilirsiniz ve o 1000-1500 lira maaşı alabilirsiniz hatta kendinizi kanıtlarsanız maaşınız bile yükselebilir. Bu yüzden hemen hayallere kapılmayın ben daha yeni aldım ehliyetimi hala iş bulamadım mesela. Biraz sabredin ve ilk seferinizde herseye boyun eğin. Zaten 6 ay kontrat yaptıktan sonra usta gemicisiniz demektir. Her türlü işe girip guzel paralar alabilirsiniz. Önemli olan dişinizi sıkmaktır arkadaşlar. Herkese şans diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılıyorum kardesim ilk 6 ay cok önmli kontrat bttıkten sonra usta gemici oluyorsun ben sahzen bu işe bas koyduysam gerekirse bogaz tokluguna 6ay gemıde calısıp istenılen kıvama glırdım daha sonra zaten iş seni bluyor ve dedigin gibi maaslae 1000 dolardan bşlıyor yani 2bin 3 bin almayı umut eden arkdslar bebekler bıle imeklemeden toközlyıp dusmeden yurumeyı ögrenemiyor onun için önce sabır gerisi zaten glir hrkese bol sans dılıyorum

      Sil
    2. İnsan oğlu çok gaddar ve ve insafsız niye mi? şu şekilde Sevgili gerizekali arkadaşım anlatayım.

      Firmaların bir kaçtanesi işini doğru düzgün yapıyor vergi levhası, ticaret odası kaydı var. Ve bu firmaların bir kaçtanesini biliyorum her insanı almıyorlar örnek veriyorum( Hırsız, Tecavüzcü, Uyuşturucu kullanan vb.) Şimdi bu adamı almadıklarında Bu Şahsiyeti bozuk olan insan Google haritalarda dolandırıcı diye yorum yazdığında ne olacak? hele bide sahte isim ile yazdığında? lütfen yazarken BEYNINIZI kullanın. Boş yorum yapma.

      Sil
  63. Ikon gemicilik hakkinda bikgi verebilir misiniz

    YanıtlaSil
  64. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  65. herkese selam. Kadıoğlu Denizcilik hakkında bilgisi olan var mı? M/V Paksoy 1 gemisi

    YanıtlaSil
  66. Hatay İskenderun Piri reis denizcilik hakkında bilgisi olan varmı gemi adamı cüzdanı için 1300 TL istediler

    YanıtlaSil
  67. Boris denizcilik hakinda bilgisi olan varmı kurs icin 1500 istediler ise sokma garantili aylik maaş ise 2500 3000 dediler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üstat ne yaptın katıldın mı, beklediğin gibi mi ?

      Sil
  68. Montana Denizcilik iki listede de yok. Hakkında bilgisi olan var mı? Vasıflı elemansan kurs için 2500 veriyosun dediler. Eğer vasıfsızsan 1500 lira dediler. Lütfen bilgi verin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. montana denizcilik sakın inan ma kardesim tamamen dolandırıcı allah onları bildiği gibi yapsın istanbul kadıköyde evlendirme dairesinin arka tarafına düşüyo bi iş hanının içinde yerleri var lakin o söyledikleri şeylerin hepsi yalan dolan aklı olan oraya gitmez ben orayı şikayet ettim zaten sakın gitmeyin

      Sil
    2. buyuk ihtimal le seninle hülya hanım konuşmuştur allah onun belasını versin gece gece milletin parasını yıyorlar colugundan cocugundan cıksın bu kadar şıddetliyim onlara ve dava actım pndemıden dolayı bıraz aksıyor ama onların ipliği ykında pazara cıacak

      Sil
    3. Selam arkadaşlar bende yeniğim a marine denizcilik hakkında bilgi sahibi olan var mı acaba tşk

      Sil
  69. üstelik kadı köy nerde gebze nerde seni resmen dolndrıyor paranı alıyo seni gebzeye gönderiyor kurs yerin orda diyerwk ve anlaşmalı pnsıyon var yrınızı ayrttık dıyorlar 15 20 tl arası bı gıdıyosun montanın adını dahı bılmıyor pnsıyoncu bıktım bn bunlardan dedı herkesi buraya gnderıyor bizim ksınlıkle anlşmamız olmaz dıyor ve senden 110 tlden başlayan pnsıyon ücreti istıyor ve günlük hdı onda tmam bekle babam bekle ortada kurs faln yok inanmayın kesınlıkle inanmayın montana denizcilik başlı başına dolandırıcıdır

    YanıtlaSil
  70. ben bilmedğim için tuzağa düştüm cunkı bu sektörü tanımıyorum sizlerin yapacağı tek şey var milli eğitime bağlı liman başkanlıgı tarafından destekli bir kursa gidin oda zaten sosyal medyalarda var arastrıp bulun öyle nediği belirsiz bir yerle anlaşmayın

    YanıtlaSil
  71. mesela izmirde dönence denizcilik var on numara 5 yıldız hocalar mukemmel sunumları harıka mıllı egıtım bakanlıgına baglı lıman baskanlıgı surwklı kontrol edıyor

    YanıtlaSil
  72. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  73. Btcturk güvenilir mi diye merak ediyorsanız tıklayın: btcturk güvenilir mi

    YanıtlaSil
  74. merhabalar ben serhat maltepede ina ve rebacca denizcilik ajante var güvenilirmi acaba bi bilginiz varmi

    YanıtlaSil
  75. Rebecca denizcilik hakkında bilgisi olan varmı acil yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  76. Arkadaşlar REBECCA DENİZCİLİK iyimidiir
    Güvenilir mi acaba rica etsem yardım eder misiniz durumum yok dolandırılmak istemiyorum yorumu gören kişiler yazabilirmi hemen rica etsem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni de aradılar 1500 TL istediler vs bir gelişme var mı kardeşim?

      Sil
    2. Dolandırıcı yalancı sahtekar lar

      Sil
  77. Kahrolası lanet pislik dolandıŕıcılar

    YanıtlaSil
  78. Merhaba aras denizcilik firmasi nasil esim icin

    YanıtlaSil
  79. Oruç reis denizcilikten aradilar beni evraklar icin istenen bi para var ve is garantisi de veriyolar aylik 9000 tl firma saglammi degilmi bilgisi olan bilgi verirmi acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu firmayı bir arkadaşım da bana önerdi güvenemedim var mı bir gelişme beni de bilgilendirin lütfen başvurduysanız

      Sil
  80. Yeterlilik usta Makina tayfası fiter olarak iş arıyorum torna elektrik kaynak okjijen gazaltı kaynak mekanik teknik bilgiye sahibim 02 09 2021 günü İskenderun denizcilikden ayrıldım 9 ay kaldım şimdi iş arıyorum tercihim iyi firmalar olursa giderim cep no 05323178619 saygılar tüm evraklar hazır Ömer

    YanıtlaSil
  81. Dünyanın bu büyük adam Paco Kredi Şirketi hakkında gerçekten bilgi sahibi olmasını istiyorum, Bankanız tarafından reddedildiniz mi veya kredi almakta zorluk mu yaşıyorsunuz? İşte 24 saat içinde kredi alma fırsatı ve bu inanılmaz. Yaptığı her şeyde çok uzman olan Paco Loan Company'den banka hesabımdan 39.000 $ aldım, ona e-postayla e-posta gönderin: pacoloancompany@gmail.com Paco Loan şirketi iyi, onları orijinal olarak tavsiye ederim veya Whats-app onu + 18172866412 veya web sitesi aracılığıyla: https://pacoloancompany.wixsite.com/my-site-1

    YanıtlaSil
  82. Oruç reis denizcilik sağlam mı bilen var mı?

    YanıtlaSil
  83. Armonia Oruç reis piri reis süvari çaka bey barbaros elit denizci firmaları güvenli mi varsa bilgisi olan yazabilir mi?

    YanıtlaSil
  84. Arkadaşlar Süvari Denizciliği varmı bilen güvenilir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolandirici sahtekarin önde gideni Kadıköy evlendirme dairesinin orda ve ayriyette yuzsuzler şerefsizler

      Sil
  85. İlkem denizcilik bilen varsa lütfen yazsın

    YanıtlaSil
  86. BEDAVA PEYNİR SADECE FARE KAPANINDA VARDIR !!!

    YanıtlaSil
  87. https://armoniadenizcilik.com
    Dikkat dolandırıcı sahtekar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. armonia denizcilik ben başka firmadan belge aldığım halde işe gönderdi aynı gün içerisinde neye dayanarak dolandırıcı diyebiliyorsunuz anlamıyorum karalamak bu kadar kolay olmamalı!!!

      Sil
  88. Ömer usta fitter 05323178619 şu an iş bakıyom açil iyi firma larda Makina losturaman güverte fitteri olarak her ikisinde olabilir tanker de olabilir

    YanıtlaSil
  89. İlkem denizcilik nasıl bilgisi olan varmi

    YanıtlaSil
  90. Arkadaşlar öyle gemiadamı cüzdan çıkarmadan , şu kadar paraya yaparız seni işe sokarız diyenlere inanmayın. Çok istekliyseniz kendinizi zora koymadan milli eğitim bakanlığından onaylı denizcilik kursu veren yerleri değerlendirin.(ekol , beyaz erguvan ...) Çünkü bazı firmalar gerçekten dolandırıcı. Dikkatli olun.Sizi panik ettirirler, acele ettirirler.

    YanıtlaSil
  91. Yıpranma payını geçtik sigortanın dahi olmadığı tüm firmalar sorunludur. Maaş yatırınca sorunsuz oluyor, yatıracak tabii. Mesela son çalıştığım firma Arel evet maaş gününde, kumanya iyi ama personel 0 özellikle ç.başları ve chiefler tam sepet. Yük ve yakıt hesabı yapamayan üstüne üstlük karakterden muaf adamcık dolu. Bir de işin içine inebolu etkisi girmiş. Her gemilerinde muhbir ve yetersizliklerini dedikodu ile kapatan per dolu. Nasıl sorunsuz oluyor?

    YanıtlaSil
  92. Arkadaslar bende denizcilik icin bas vuruda bulundum guverte denizcilik nasil bilgisi olan varmi firma hakki da kursa gitcem koceli hereke 17 gun diyorlar aşçı olarak basvuru yaptim bilgi verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  93. tayf denizciliği buradan silin
    kumanya cok az geliyor
    her turk limanında 6-7 kişi indiriliyor
    herkesten endorsment parası vs mazeretlerle çok fazla kesinti yapılıyor
    1000 dolardan 1,5 ayda 450 dolar alacak kadar kesinti yapıyor

    YanıtlaSil
  94. Merhabalar diamond denizcilik hakkında bilgisi olan var mı?varsa yazabilir misiniz lütfen çok acil

    YanıtlaSil

Soru Öneri ve yorumlarınızı bekliyorum..

Blogger tarafından desteklenmektedir.