Gemi Adamı Olmak (Gemici)

GEMİCİ

Gemi Adamı Olmak İçin Gerekenler Şartlar

16 yaşını bitirmek
En az ilköğretim okulu mezunu olmak
İçeriği ve süresi Eğitim ve Sınav Yönergesi ile belirlenen “gemici eğitimi”ni İdarece uygunluğu onaylanan eğitim kurumlarında görmüş olmak
veya
En az ilköğretim okulu mezunu olup askerlik görevinin on iki ayını
ya da
dört yıllık fakülte mezunu olup askerlik görevinin en az dört ayını, faal gemilerde güverte eri olarak yaptığını belgelemek,

şartlarından birini yerine getirmek ve ayrıca “Gemici sınavını  kazanma şartını sağlayanlar “Gemici” yeterliğini almaya hak kazanırlar.

1 yorum:

  1. peki şimdi interntte birsürü denizcilik iş ilanları var vasıfsız yeni başlayan innları direkt 1500 2500 tl arası (bana 1800) denildi fiyat isteyip sonra eğitime gönderiyorlar armonia denizciliğe gidecektim bekletiyorum işte pendikteymiş sürekli arıyorlar..sizce dolandırıcılarmıdır armona değil bu arada armonia...yeni başlayanlar için güvenilir yerler firmalar neresidir mesela ben iyiki araştırmısım armonia denizcilik sanırım başvuranla kurs arası aracı bir firma sadece bir tane resmi site bir dikili ağacı yok nette... bana ne önerirsiniz gemi adamı olmam ve kolayca iş kapısı bulmam için

    YanıtlaSil

Soru Öneri ve yorumlarınızı bekliyorum..

Blogger tarafından desteklenmektedir.